Întrebări frecvente şi răspunsuri


1. În cât timp îmi primesc comanda ?

Din momentul înregistrării comenzii, în 4-7 zile lucrătoare comanda va fi livrată la Dumneavoastră.

În cazul în care nu putem onora comanda Dumneavoastră sau din anumite motive se vor înregistra întârzieri, colegii de la serviciul clienți vă vor informa la adresa e-mail oferită de  Dumneavoastră.

 

2. Este posibilă deschiderea coletului la primire?

 

 

  NU este posibil numai după ce aţi plătit suma respectivă pentru colet.


3. Pot înregistra o comandă pe care să o primesc mai târziu?

Puteţi înregistra o comandă pe care să o primiţi la o dată anume, însă timpul dintre data înregistrării comenzii şi  data în care doriţi livrarea să nu depăşească 10 zile.


4. Ce se întâmplă în cazul în care nu îmi este bună mărimea sau dacă pur și simplu nu îmi place produsul comandat?

Ținând cont de legislația în vigoare, Dumneavoastră aveți posibilitatea de a renunţa la produs în timp de 14 zile de la primirea acestuia.
În cazul în care doriți să renunţaţi la un produs, vă rugăm să faceți o sesizare scrisă la adresa e-mail la serviciului clienți
contact@shoexpress.ro.

După ce a ajuns produsul în stare perfectă la sediul nostru, virăm banii pe contul dvs.

După rambursarea sumei aferente puteţi comanda alt produs/ mărimea potrivită.


5. Cum trimit înapoi produsul nedorit? Cine va suporta cheltuielile?

În cazul exercitării dreptului de renunţare, de returnare a produsului, Clientul suportă cheltuielile de transport.



6. Cum se rambursează contravaloarea în cazul în care doresc acest lucru?

Contravaloarea se poate rambursa DOAR prin transfer bancar.

7. Cum pot plăti?

Compania noastră vă pune la dispoziție modalitatea de a plăti:

     Ramburs la curier – suma integrală va fi plătită la firma de curierat GLS, în momentul preluării coletului

     Plata cu card bancar –se efectuează prin sistemul Borgun


8. Pot ridica personal produsele comandate?

Din păcate momentan nu avem showroom-uri în Romania, astfel putem onora doar comenzi online.


9. Ce înseamnă „în parcurs de procurare”?

Produsele în parcurs de procurare momentan nu sunt disponibile pe stoc sau fac parte din colecția nouă ce urmează să o comercializăm. Scopul nostru este acela de a vă oferi o gamă cât mai largă de produse pentru satisfacerea cerințelor Dumneavoastră.

10. Când se produce procurarea?

Putem procura în diferite sezoane ale anului, de sărbători sau doar pentru a face stocul disponibil. Un lucru este sigur, în cazul în care vă abonați la newsletter-un nostru, cu siguranță veți fi la curent cu aceste lucruri.


11. Unde pot modifica datele personale?

Puteți modifica datele personale în „Meniul personal” după ce vă logați pe site-ul nostru.

 

12. Unde pot modifica parola?

Parola poate fi modificată în meniul personal apăsând pe butonul „Modificare parolă”

 

13. Am uitat parola, ce să fac?

Scrieți pe pagina de logare adresa de e-mail și apăsați pe „Am uitat parola”. În momentele următoare serverul nostru va trimite imediat un e-mail către dumneavoastră cu numele dumneavoastră de utilizator și o parolă nouă.


14. Nu pot intra pe pagina personală, ce pot să fac?

Vă rugăm să cereți o parolă nouă pe pagina de logare/înregistrare. Dacă nici așa nu se rezolvă problema Dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@shoexpress.ro.

 

15. Despre cupoane:

La iniţierea comenzii vă rugăm să introduceţi  în câmpul Cod Promoţional doar combinaţia de litere şi cifre (exact codul transmis).  În cazul în care totuşi introduceţi  alte caractere, sistemul nostru nu va recunoaşte codul şi nu vă va acorda reducerea. Se poate valida un singur cupon / comandă. Dacă doriţi să utilizaţi mai multe cupoane,  va trebui să iniţiaţi mai multe comenzi. Comenzile dvs. vor fi fuzionate în sistemul nostru, pentru transport va trebui să plătiţi doar o singură taxă.
Vă rugăm să acordaţi mai multă atenţie confirmării şi dacă sesizaţi diferenţe (de exemplu nu aţi primit reducerea sau nu atât cât ar fi trebuit) în comanda confirmată, să ne scrieţi pe contact@shoexpress.ro , să vă putem ajuta!

Vă informăm, că în cazul transportului gratuit peste 300 RON, vom lua în calcul suma produselor comandate după acordarea reducerii.