Prezentare a brandului: Tommy Hilfiger

2017-11-07 Tommy Hilfiger

 Tommy Hilfiger la începutul carierei sale, atunci când era epoca de hippy, a început să vândă discuri, pantaloni trapezi și alte articole de modă. A făcut rost de venituri uriașe, dar din păcate la sfârșitul deceniului, a trebuit să-și închidă afacerea.
În anul 1984 a lansat primul colecție de haine, care a reflectat moda lejeră de stradă.
La vremea acea, cămășile de Tommy Hilfiger bărbătești erau de asemenea populare, purtate şi de către doamne, având în vedere o astfel de mare succes în anul 1995 şi-a mărit colecţia cu cămăşi şi piese de îmbrăcăminte pentru dame.
În această perioadă, hainele sale au încercat să le urmeze de diferite tendințe muzicale, cum ar fi rap și hip hop. Snoop Dog şi membrii lui Destiny’s Child purtau haine Hilfiger.

În anul 2010 designerul recunoscut, în cele din urmă a decis să vândă compania pentru 1,6 miliarde de dolari.

 

Cu toate aceste el a rămas în companie ca designerul principal al companiei în rândul consiliului de administrație.

 

Puterea brandului Tommy Hilfiger se află în autenticitatea și originalitatea, nu urmează, ci inițiază tendințele.
Astăzi brandul său acoperă o gamă largă de produse, de cămăşi, blugi, tricouri, încălțăminte, genți, la ceasuri şi parfumuri.
 

 

Înapoi