Transport şi taxe 

Transportul se realizează prin firma de curierat  GLS General Logistics Systems, lider european în calitate, cu acoperire pe 34 de ţări europene.

Livrarea comenzii se face între 4 si 7 zile lucrătoare. Acest lucru depinde de depozitul în care se află produsul comandat de dumneavoastră.Puteti sa treceti la datele de livrare adresa de la servici.

Curierul nu poate fi obligat să vă sune. În dimineaţa/ ziua livrării veţi primi un mail cu următoarele date: ziua livrării, un interval de 3 ore în care va fi livrat coletul şi nr. de telefon al curierului.

Nu este posibilă deschiderea coletului la primire.

Curierul trebuie să livreze coletul şi vă va înmâna acesta după ce veţi plăti pentru colet.

După aceea curierul va pleca, treaba lui fiind rezolvată.

Deci nu veţi putea deschide coletul, verificând produsul în prezenţa curierului

Livrarea întârziată este posibil, dar aceasta nu poate să depășească 10 zile.Din păcate, nu putem păstra comanda mai mult timp.

GLS General Logistics Systems Romania SRL

Str. Dorobantilor Nr. 106.

550231 Sibiu

Tel: +40 269 501900

Fax: +40 269 501950

info@gls-romania.ro

customerservice@gls-romania.ro

 

Taxe

Taxa de livrare 19 RON se adaugă la valoarea comenzii, astfel încăt preţul achitat va reprezenta costul comenzii plus taxele de livrare.

Pentru comenzi mai mari de 300 RON transportul este GRATUIT.

 

Ghid juridic

Politica de confidențialitate

 

Proprietarul şi operatorul www.shoexpress.ro  este Katex Trade Ltd. 

Odată cu înregistrarea comenzii clientul este de acord cu trimiterea datelor personale către adresa Shoexpress.ro şi în baza operatorului ei, Katex Trade Ltd. Compania Katex Trade Ltd. folosește aceste date doar pentru următoarele scopuri: statistici personale şi marketing personal, fără a preda aceste date unei terțe persoane. Operatorul paginii ShoeXpress.ro, precum şi personalul intern Katex Trade Ltd. au dreptul de a cunoaște aceste date, fără a le preda unei terțe persoane. 

Clientul, odată cu trimiterea comenzii declară faptul că datele necesare sunt corecte şi adevărate.

 

Protecția datelor personale:

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția prelucrării datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Katex Trade Ltd. se obligă să administreze în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de clienți: comunicare, livrare produse şi emiterea facturilor fiscale. 

Gestiunea de date are loc conform declarației voluntare, bazată pe o informare adecvată a utilizatorilor asupra Gestiunea de date are loc conform declarației voluntare, bazată pe o informare adecvată a utilizatorilor asupra conținutului de pe internet scrise pe pagina ShoeXpress.ro, declarație care conține acordul utilizatorului, despre faptul că datele personale comunicate în timpul utilizării paginii web să fie procesate/utilizate juridic conform punctului a) alin. (1), art. 30 din Legea 63 din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal şi publicarea datelor de interes public. 

Clientul (utilizatorul) exprimă și oferă acordul utilizării datelor de către Shoexpress.ro, prin înregistrare și prin furnizarea voluntară a datelor în cauză. 

Clientul are oricând dreptul să se informeze referitor la datele personale pe care magazinul nostru online le deține și de asemenea are dreptul să ceară modificarea acestor date la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro. 

Clientul are dreptul să ceară şi ștergerea datelor personale la aceeași adresă de e-mail.

Odată cu înregistrarea comenzii, clientul este de acord şi a luat în considerare aceste informații referitoare la datele personale introduse. 

Datele personale oferite prin Facebook sau alte căi electronice sunt de asemenea protejate de către ShoeXpress.ro conform legilor de mai sus. Datele oferite în cazul cupoanelor, luării parte la jocurile Facebook pe care le oferim, înregistrării şi urmăririi (tip feed, newsletter etc.), vor fi folosite doar pentru acel scop. şi urmăririi (tip feed, newsletter etc.), vor fi folosite doar pentru acel scop.

Servicii Google:

Oferim vizitatorilor noştri reclame Display prin reţeaua Google Display.

Folosim sistemul Google Analytics pentru realizarea statisticilor din date anonime.

Vizitatorii pot stopa sau modifica trimiterea datelor anonime cu ajutorul Ads Preferences Manager.

Folosim unelte de remarketing cu ajutorul Google Analytics.

Reclamele afişate de către partenerii nostri externi (de ex. Google) sunt pe baza statisticilor.

Shoexpress.ro foloseste "cookies" proprii şi utilizate de către terţe părţi, pentru a stabili conţinutul şi locul plasării reclamelor. (Acestea au la bază statisticile proprii)

 

Încheierea contractului între părți:

Comanda se face doar prin intermediul internetului. Scrisorile de informare către client se trimit de asemenea prin mediul electronic. 

Facturarea se face de asemenea în mediul electronic, documentele fiind contracte nesemnate în limba română care sunt arhivate și înregistrate şi care pot fi verificate mai târziu. 

După înregistrarea comenzii, dumneavoastră veți primi un e-mail de confirmare, care deține produsele comandate de dumneavoastră, taxa de transport, suma totală precum și numărul dumneavoastră de comandă. Sumele afişate lângă produse sunt brut şi conțin TVA.

Reclamații: 

 

În cazul în care aveți orice fel de reclamații vă rugăm să contactați colegii noștri : e-mail: contact@shoexpress.ro

Soluţionarea litigiilor:

În cazul în care nu aţi reuşit să depuneţi plângere la serviciul nostru de clienţi, puteţi iniţia acest lucru pe platforma SOL.

 

Această platformă face posibilă soluționarea alternativă a litigiilor fără a apela la justiție pentru comercianţii şi consumatorii din cadrul Uniunii Europene. Această platformă este accesibilă în toate limbile oficiale din EU, fiind gratuit.

Platforma SOL: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

 

Informaţii despre dreptul şi modul renunţării

Opțiunea de a schimba:

Nu mai există aceasta posibilitate, fiindcă au fost multe abuzuri. Puteți să renunțați la produs.

Dreptul renunțării:

Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34 din 2014 clientul poate returna produsele cumpărate de la magazinul nostru online, în stare perfectă, fără a invoca un motiv anume. Taxele de transport în acest caz, vor fi suportate de către client.

Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile de la primirea coletului la adresa de e-mail: contact@shoexpress.roprin care veți specifica faptul că doriți returnarea produsului.

În acest caz taxa de transport este suportată de către Client și va fi rambursată doar suma plătită a produsului cumpărat.

ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) se obligă să restituie suma integrală a produsului returnat doar prin transfer bancar.

Suma achitată de către Client va fi rambursată fără întârziere, însă nu mai mult de 14 de zile de la returîn conformitate cu normele juridice în vigoare.
ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) î
și rezervă dreptul de a refuza restituirea sumei, în cazul în care produsul prezintă urme de uzură fizică (pete, murdărie, rupturi, prezintă mirosuri improprii etc.).

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) nu își asumă răspunderea pentru coletele pierdute.

 

Paşi pentru returnarea produsului și restituirea de bani :

1. Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile de la primirea coletului la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro.

2. PRODUSUL TREBUIE SĂ FIE ÎN PERFECTĂ STARE, SA NU PREZINTE URME DE PURTARE!

3.Trebuie să ambalați produsul în cutia în care a fost primit și să atașaţi factura.

4. Coletul trebuie să trimiteți înapoi pe cont propriu, printr-o firmă de curierat ales de dvs. sau prin poştă.

    Iar taxa de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de către Cumpărător. 

    Adresa de returnare a produselor o găsiți la "Contact".Ne puteţi contacta prin meil, chat sau prin facebook.

5. Restituirea banilor se face numai prin cont bancar (restituirea făcându-se doar pe valoarea produsului, nu și a taxei de transport)

6. De la momentul comunicării faptului că renunțați la produs, până în data virării banilor vor trece cel mai mult 14 zile calendaristice.

    După ce au ajuns în stare perfectă produsul la noi vom cere datele dvs. bancare și vom vira banii pe contul dvs. 

 În lipsa unui mesaj în decursul unei săptămâni, vom considera intenția dvs. de a renunța la produs inactuală.

 

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) nu își asumă răspunderea pentru coletele pierdute.

 

Garanţie

În cazul livrării unui produs defect de către prestator, cumpărătorul poate solicita garanţia, pentru defectele prezente deja în momentul livrării

 

Modalităţi de plată

 

Momentan ca modalitate de plată pe care o putem pune la dispoziție este cea prin ramburs la curier, în momentul primirii coletului, sau cu card bancar. Plata cu card bancar se efectuează prin sistemul Borgun.

Webshop-ul nostru este menit pentru a servi persoane fizice.

Datele comunicate de persoanele fizice este pe propria răspundere.Odată cu înregistrarea comenzii clientul este de acord cu trimiterea datelor personale către adresa Shoexpress.ro şi în baza operatorului ei, Katex Trade Ltd. Compania Katex Trade Ltd. folosește aceste date doar pentru următoarele scopuri: statistici personale şi marketing personal, fără a preda aceste date unei terțe persoane.

Facturarea se realizează într-un sistem închis, automatizat.

Modificarea unei facturi deja emise este posibilă doar prin anualarea facturii deja emise, originale. 

Serviciul de clienţi doreşte să vă ajute, însă acest lucru este posibil doar dacă trimiteţi prin poştă factura originală.

Reclamații: 

În cazul în care ave
ți orice fel de reclamații vă rugăm să contactați colegii noștri : e-mail: contact@shoexpress.ro