Transport şi taxe

Livrarea comenzii se face între 3 si 7 zile lucrătoare. Acest lucru depinde de depozitul în care se află produsul comandat de dumneavoastră.Puteti sa treceti la datele de livrare adresa de la servici.

Prestatorul predă coletele în fiecare zi firmei de curierat GLS!

Zilele de predare: fiecare zi de luni până vineri, livrarea are loc aproximativ în a doua zi lucrătoare de la data predării între orele 8:00 - 17:00.

Transportul se realizează prin firma de curierat GLS General Logistics Systems, lider european în calitate, cu acoperire pe 34 de ţări europene.

În cazul în care Cumpărătorul nu se află la adresa specificată în această perioadă, este recomandabil să furnizeze o adresă de livrare unde poate prelua cu siguranţă produsul comandat în timpul perioadei de livrare.

Dacă Cumpărătorul nu se află la adresa de livrare la ora specificată și nu poate prelua pachetul, curierul lasă o notificare la adresa de livrare. Cu ajutorul numărului din notificare Cumpărătorul are posibilitatea de a comunica sau a conveni asupra unei noi adrese și intervale de livrare cu serviciul de curierat. Serviciul de curierat va încerca să livreze produsele comandate de încă 2 ori.

Serviciul de curierat va încearca să execute în total trei livrări, însă în cazul în care nici a treia livrare nu este reușită din motive imputabile Cumpărătorului atunci serviciul de curierat va returna pachetul expeditorului.

Curierul nu poate fi obligat să vă sune. În dimineaţa/ ziua livrării veţi primi un mail cu următoarele date: ziua livrării, un interval de 3 ore în care va fi livrat coletul şi nr. de telefon al curierului.

Nu este posibilă deschiderea coletului la primire. Curierul trebuie să livreze coletul şi vă va înmâna acesta după ce veţi plăti pentru colet.

După aceea curierul va pleca, treaba lui fiind rezolvată. Deci nu veţi putea deschide coletul, verificând produsul în prezenţa curierului

Livrarea întârziată este posibil, dar aceasta nu poate să depășească 10 zile calendaristice. Din păcate, nu putem păstra comanda mai mult timp.

 

GLS General Logistics Systems Romania SRL

Str. Dorobantilor Nr. 106.

550231 Sibiu

Tel: +40 269 501900

Fax: +40 269 501950

info@gls-romania.ro

customerservice@gls-romania.ro

 

Taxe

Pentru comenziile făcute pe Website modalităţile de plată sunt cu card bancar și Borgun, toate celelalte plăți sunt considerate plată prin ramburs, iar taxa este de RON, indiferent de valoarea comenzii.

În cazul în care plata se face la primirea produsului, Cumpărătorul plătește prețul de cumpărare a produsului în numerar Prestatorului sau reprezentantului său.

Plățile în numerar sunt disponibile numai în lei (RON). Cumpărătorul are dreptul să primească produsul după efectuarea plăţii.

Produsul comandat de pe Website este expediat prin curier, este posibil ca Cumpărătorul să plătească suma totală a comenzii la curier, în numerar sau prin card bancar, al cărui taxă de ramburs este de RON.

Taxa de livrare 19 RON se adaugă la valoarea comenzii, astfel încăt preţul achitat va reprezenta costul comenzii plus taxele de livrare. 

Pentru comenzi mai mari de 99 RON transportul este GRATUIT (adică fără taxă de livrare).

 

Protecția datelor personale:

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția prelucrării datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Katex Trade Ltd. se obligă să administreze în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de clienți: comunicare, livrare produse şi emiterea facturilor fiscale.

Gestiunea de date are loc conform declarației voluntare, bazată pe o informare adecvată a utilizatorilor asupra Gestiunea de date are loc conform declarației voluntare, bazată pe o informare adecvată a utilizatorilor asupra conținutului de pe internet scrise pe pagina ShoeXpress.ro, declarație care conține acordul utilizatorului, despre faptul că datele personale comunicate în timpul utilizării paginii web să fie procesate/utilizate juridic conform punctului a) alin. (1), art. 30 din Legea 63 din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal şi publicarea datelor de interes public.

Clientul (utilizatorul) exprimă și oferă acordul utilizării datelor de către Shoexpress.ro, prin înregistrare și prin furnizarea voluntară a datelor în cauză.

Clientul are oricând dreptul să se informeze referitor la datele personale pe care magazinul nostru online le deține și de asemenea are dreptul să ceară modificarea acestor date la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro.

Clientul are dreptul să ceară şi ștergerea datelor personale la aceeași adresă de e-mail.

Odată cu înregistrarea comenzii, clientul este de acord şi a luat în considerare aceste informații referitoare la datele personale introduse.

Datele personale oferite prin Facebook sau alte căi electronice sunt de asemenea protejate de către ShoeXpress.ro conform legilor de mai sus. Datele oferite în cazul cupoanelor, luării parte la jocurile Facebook pe care le oferim, înregistrării şi urmăririi (tip feed, newsletter etc.), vor fi folosite doar pentru acel scop. şi urmăririi (tip feed, newsletter etc.), vor fi folosite doar pentru acel scop.

Servicii Google:

Oferim vizitatorilor noştri reclame Display prin reţeaua Google Display.

Folosim sistemul Google Analytics pentru realizarea statisticilor din date anonime.

Vizitatorii pot stopa sau modifica trimiterea datelor anonime cu ajutorul Ads Preferences Manager.

Folosim unelte de remarketing cu ajutorul Google Analytics.

Reclamele afişate de către partenerii nostri externi (de ex. Google) sunt pe baza statisticilor.

Shoexpress.ro foloseste "cookies" proprii şi utilizate de către terţe părţi, pentru a stabili conţinutul şi locul plasării reclamelor. (Acestea au la bază statisticile proprii)

Proprietarul şi operatorul www.shoexpress.ro este Katex Trade Ltd.

Odată cu înregistrarea comenzii clientul este de acord cu trimiterea datelor personale către adresa Shoexpress.ro şi în baza operatorului ei, Katex Trade Ltd. Compania Katex Trade Ltd. folosește aceste date doar pentru următoarele scopuri: statistici personale şi marketing personal, fără a preda aceste date unei terțe persoane. Operatorul paginii ShoeXpress.ro, precum şi personalul intern Katex Trade Ltd. au dreptul de a cunoaște aceste date, fără a le preda unei terțe persoane.

Clientul, odată cu trimiterea comenzii declară faptul că datele necesare sunt corecte şi adevărate.

 

Încheierea contractului între părți:

Comanda se face doar prin intermediul internetului. Scrisorile de informare către client se trimit de asemenea prin mediul electronic.

Facturarea se face de asemenea în mediul electronic, documentele fiind contracte nesemnate în limba română care sunt arhivate și înregistrate şi care pot fi verificate mai târziu.

După înregistrarea comenzii, dumneavoastră veți primi un e-mail de confirmare, care deține produsele comandate de dumneavoastră, taxa de transport, suma totală precum și numărul dumneavoastră de comandă. Sumele afişate lângă produse sunt brut şi conțin TVA.

 

Reclamații:

În cazul în care aveți orice fel de reclamații vă rugăm să contactați colegii noștri e-mail: contact@shoexpress.ro

Soluţionarea litigiilor:

În cazul în care nu aţi reuşit să depuneţi plângere la serviciul nostru de clienţi, puteţi iniţia acest lucru pe platforma SOL.

Această platformă face posibilă soluționarea alternativă a litigiilor fără a apela la justiție pentru comercianţii şi consumatorii din cadrul Uniunii Europene. Această platformă este accesibilă în toate limbile oficiale din EU, fiind gratuit.

Platforma SOL: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

 

Informaţii despre dreptul şi modul renunţării 

Dreptul renunțării:

Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34 din 2014 clientul poate returna produsele cumpărate de la magazinul nostru online, în stare perfectă, fără a invoca un motiv anume. Taxele de transport în acest caz, vor fi suportate de către client.

Opțiunea de a schimba

ne pare foarte rău dar opțiunea de a schimba din păcate nu mai există, conducerea au șters aceasta posibilitate fiindcă au fost multe abuzuri. Puteți să renunțați la produs.

În acest caz taxa de transport este suportată de către Client și va fi rambursată doar suma plătită a produsului cumpărat. Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro prin care veți specifica faptul că doriți returnarea produsului.

ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) se obligă să restituie suma integrală a produsului returnat doar prin transfer bancar.

Suma achitată de către Client va fi rambursată fără întârziere, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la retur în conformitate cu normele juridice în vigoare.
ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) își rezervă dreptul de a refuza restituirea sumei, în cazul în care produsul prezintă urme de uzură fizică (pete, murdărie, rupturi, prezintă mirosuri improprii etc.).

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) nu își asumă răspunderea pentru coletele pierdute.


Paşi pentru returnarea produsului și restituirea de bani :

1. Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului, la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro.

2. PRODUSUL TREBUIE SĂ FIE ÎN PERFECTĂ STARE, SA NU PREZINTE URME DE PURTARE!

3.Trebuie să ambalați produsul în cutia în care a fost primit și să atașaţi factura.

4. Coletul trebuie să trimiteți înapoi pe cont propriu, printr-o firmă de curierat ales de dvs. sau prin poştă. Iar taxa de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de către Cumpărător.

Adresa de returnare a produselor o găsiți la "Contact". Ne puteţi contacta prin meil, chat sau prin facebook.

5. Restituirea banilor se face numai prin cont bancar (restituirea făcându-se doar pe valoarea produsului, nu și a taxei de transport).

6. De la momentul comunicării faptului că renunțați la produs, până în data virării banilor vor trece cel mai mult 14 zile calendaristice.

După ce au ajuns în stare perfectă produsul la noi vom cere datele dvs. bancare și vom vira banii pe contul dvs.

În lipsa unui mesaj în decursul unei săptămâni, vom considera intenția dvs. de a renunța la produs inactuală.

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Katex Trade Ltd) nu își asumă răspunderea pentru coletele pierdute.

 

Garanţie

În cazul livrării unui produs defect de către prestator, cumpărătorul poate solicita garanţia, pentru defectele prezente deja în momentul livrării.

 

Modalităţi de plată

 

Momentan ca modalitate de plată pe care o putem pune la dispoziție este cea prin ramburs la curier, în momentul primirii coletului, sau cu card bancar. Plata cu card bancar se efectuează prin sistemul Borgun.

Webshop-ul nostru este menit pentru a servi persoane fizice.

Datele comunicate de persoanele fizice este pe propria răspundere.Odată cu înregistrarea comenzii clientul este de acord cu trimiterea datelor personale către adresa Shoexpress.ro şi în baza operatorului ei, Katex Trade Ltd. Compania Katex Trade Ltd. folosește aceste date doar pentru următoarele scopuri: statistici personale şi marketing personal, fără a preda aceste date unei terțe persoane.

Facturarea se realizează într-un sistem închis, automatizat. Modificarea unei facturi deja emisă nu este posibilă. 

 Mai multe detalii despres Politica de confidențialitate, Termenii și condiții găsiți aici:

Politica de confidențialitate

Termenii și condiții