200.000+ comenzi

Transport şi taxe

Transport şi taxe

Livrarea se va face în 2-3 zile lucrătoare după predarea coletului, între orele 08:00 și 17:00. 

Vă rugăm completaţi adresa de livrare cu precizie, ajutând astfel munca curierilor. Prestatorul nu poate accepta adresa de livrare scrisă în câmpul de comentarii, deoarece Cumpărătorul completează acest câmp pentru serviciul pentru clienţi al Prestatorului şi nu pentru curieri. Vă rugăm să completați toate informațiile care ajută livrarea în câmpurile unde introduceți adresa de livrare (de exemplu, scrieţi numărul soneriei de la poartă/numele după prenumele dvs.).

Transportul se realizează prin firma de curierat Sameday https://sameday.ro


Serviciul de curierat livrează coletele între orele 8:00 și 17:00 în zilele lucrătoare.

În ziua livrării, serviciul de curierat vă va notifica prin SMS și e-mail cu privire la data preconizată de livrare și, în caz de ramburs, suma care trebuie plătit.

În cazul în care Cumpărătorul nu se află la adresa specificată în această perioadă, este recomandabil să furnizeze o
adresă de livrare unde poate prelua cu siguranţă produsul comandat în timpul perioadei de livrare.

În cazul în care Cumpărătorul nu se află la adresa de livrare la ora specificată, nu poate prelua pachetul si nu răspunde la telefon, curierul va aloca statut coletului “avizat”. In momentul in care va fi contact de curier pentru a ii fi livrata exepditia clientul poate sa stabileasca o alta zi de livrare, insa aceasta nu trebuie sa depaseasca 5 zile pentru ca exista riscul ca expeditia sa fie facuta retur.

În cazul în care destinatarul dorește să schimbe adresa sau data de livrare, poate efectua acest lucru într-unul din următoarele moduri: - prin mesaj text, folosind linkul furnizat, - prin notificarea expeditorului prin e-mail cu privire la intenția de modificare, sau - prin contactând telefonic curierul.

Serviciul de curierat, încearca să execute în total trei livrări, însă în cazul în care nici a treia livrare nu este reușită din motive imputabile Cumpărătorului atunci serviciul de curierat va returna pachetul expeditorului.

Din motive imputabile cumpărătorului, în cazul unui colet returnat companiei noastre, dacă Cumpărătorul dorește livrarea din nou, se va percepe o taxă de reexpediere, a cărei valoare este, de 19 Lei.

Nu este posibilă deschiderea coletului la primire. Curierul trebuie să livreze coletul şi vă va înmâna acesta după ce veţi plăti pentru colet.

După aceea curierul va pleca, treaba lui fiind rezolvată. Deci nu veţi putea deschide coletul, verificând produsul în prezenţa curierului.

 

Livrarea întârziată la firma noastră este posibil, dar aceasta nu poate să depășească 10 zile calendaristice. Din păcate, nu putem păstra comanda dvs. mai mult timp.


Taxe

Pentru comenziile făcute pe Website modalităţile de plată sunt cu card bancar (Teya), toate celelalte plăți sunt considerate plată prin ramburs, iar taxa este de 3 Lei, indiferent de valoarea comenzii.

În cazul în care plata se face la primirea produsului, Cumpărătorul plătește prețul de cumpărare a produsului în numerar Prestatorului sau reprezentantului său.

Plățile în numerar sunt disponibile numai în lei (RON). Cumpărătorul are dreptul să primească produsul după efectuarea plăţii.

Produsul comandat de pe Website este expediat prin curier, este posibil ca Cumpărătorul să plătească suma totală a comenzii la curier, în numerar sau prin card bancar prin terminalul mobil, ambele cu taxa de ramburs este de 3 Lei.

Taxa de livrare 19 Lei se adaugă la valoarea comenzii, astfel încăt preţul achitat va reprezenta costul comenzii plus taxele de livrare. 

Pentru comenzi mai mari de 199 Lei transportul este GRATUIT (adică fără taxă de livrare).

 

 
Încheierea contractului între părți:

Comanda se face doar prin intermediul internetului. Scrisorile de informare către client se trimit de asemenea prin mediul electronic.

Facturarea se face de asemenea în mediul electronic, documentele fiind contracte nesemnate în limba română care sunt arhivate și înregistrate şi care pot fi verificate mai târziu.

După înregistrarea comenzii, dumneavoastră veți primi un e-mail, de confirmare, care deține produsele comandate de dumneavoastră, taxa de transport, suma totală precum și numărul dumneavoastră de comandă. Sumele afişate lângă produse sunt brut şi conțin TVA.

 
Reclamații:

În cazul în care aveți orice fel, de reclamații vă rugăm să contactați colegii noștri prin e-mail:
contact@shoexpress.ro


 
Informaţii despre dreptul şi modul renunţării 

Dreptul renunțării:

Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34 din 2014 clientul poate returna produsele cumpărate de la magazinul nostru online, în stare perfectă, fără a invoca un motiv anume. Taxele de transport vor fi suportate de către client.

În caz de renunțare, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi în depozitul nostru la adresa de mai jos:

Nume: Boxy Fulfillment

Localitate Üllő

Adresa: Strada Régész u. 1, Ungaria

Cod postal: 2225

 

Vă rugăm să menționați pe pachet numele firmei noastră Ecommerce Trade LTD.

Opțiunea de a schimba

Ne pare foarte rău dar opțiunea de a schimba din păcate nu mai există, conducerea au șters aceasta posibilitate
fiindcă au fost multe abuzuri. Puteți să renunțați la produs.

În acest caz taxa, de transport este suportată de către Client și va fi rambursată doar suma plătită a produsului cumpărat. Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului la adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro prin care veți specifica faptul că doriți returnarea produsului.

ShoeXpress.ro (Ecommerce Trade LTD.) se obligă să restituie suma integrală a produsului returnat doar prin transfer bancar.

Suma achitată de către Client va fi rambursată fără întârziere, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la retur în conformitate cu normele juridice în vigoare.
ShoeXpress.ro (Ecommerce Trade LTD.) își rezervă dreptul de a refuza restituirea sumei, în cazul în care produsul prezintă urme de uzură fizică (pete, murdărie, rupturi, prezintă mirosuri improprii etc.).

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Ecommerce Trade LTD.) nu își asumă răspunderea pentru
coletele pierdute.

Paşi pentru returnarea produsului și restituirea de bani:

1. Sesizarea trebuie făcută în scris, în primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului, la
adresa de e-mail: contact@shoexpress.ro

2. PRODUSUL TREBUIE SĂ FIE ÎN STARE PERFECTĂ, SA NU PREZINTE URME DE PURTARE!

3.Trebuie să ambalați produsul în cutia în care a fost livrat.

4. Coletul trebuie să trimiteți înapoi la adresa menționată mai jos, printr-o firmă de curierat ales de dvs. sau prin poştă. Taxele de transport pentru returul produsului/ produselor vor fi suportate de către Cumpărător. În caz de renunțare, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi în depozitul nostru la adresa de mai jos:

Nume: Boxy Fulfillment

Localitate Üllő

Adresa: Strada Régész u. 1, Ungaria

Cod postal: 2225

 

Vă rugăm să menționați pe pachet numele firmei noastră Ecommerce Trade LTD.

Cu întrebări ne puteţi contacta prin e-mail sau pe facebook.

5. Restituirea banilor se face prin transfer bancar sau direct pe cardul dvs., în cazul în care ați ales această modalitate de plată la plasarea comenzii (restituirea făcându-se doar pe valoarea produsului, nu și a taxei de transport).

6. De la momentul comunicării faptului că renunțați la produs, până în data virării banilor vor trece cel mai mult 14 zile calendaristice.

După ce au ajuns în stare perfectă produsul la noi vom cere datele dvs. bancare și vom vira banii pe contul dvs.
În lipsa unui mesaj în decursul unei săptămâni, vom considera intenția dvs. de a renunța la produs inactuală.

Vă atragem atenția de faptul că ShoeXpress.ro (Ecommerce Trade LTD.) nu își asumă răspunderea pentru coletele pierdute.
 
Garanţie

În cazul în care Cumpărătorul observă deteriorări pe produsul sau ambalajul livrat, trebuie să solicite o înregistrare în prezența curierului despre deteriorări.

În cazul în care Cumpărătorul observă deteriorări pe produs sau pe ambalaj în cursul preluării, trebuie să solicite întocmirea unui proces verbal în prezența persoanei care a livrat produsul. Dacă ambalajul sau produsul este vizibil deteriorat la momentul primirii și deteriorările s-au produs înainte de preluare, Prestatorul va lua înapoi produsul în mod gratuit. Prestatorul nu-și asumă nicio răspundere pentru eventualele daune produse după primire!


Modalităţi de plată
 
Cumpărătorul poate să alege modalitate de plată print card bancar, sau prin ramburs, în acest caz există o taxă de ramburs de 3 Lei.
Plata cu card bancar se efectuează prin sistemul Teya.

Webshop-ul nostru este menit pentru a servi persoane fizice.

Datele comunicate de persoanele fizice este pe propria răspundere. Odată cu înregistrarea comenzii clientul este de acord cu trimiterea datelor personale către adresa Shoexpress.ro şi în baza operatorului ei, Ecommerce Trade LTD. Compania Ecommerce Trade LTD. folosește aceste date doar pentru următoarele scopuri: statistici personale şi marketing personal, fără a preda aceste date unei terțe persoane.

Facturarea se realizează într-un sistem închis, automatizat. Modificarea unei facturi deja emisă nu este posibilă. 

Mai multe detalii despres Politica de confidențialitate, Termenii și condiții găsiți aici:

Politica de confidențialitate

Condiții contractuale

ShoeXpress.ro

Toate produsele pe stoc

ShoeXpress.ro

Magazin online de încredere.

ShoeXpress.ro

Livrare rapidă

ShoeXpress.ro

Livrare din stoc, IMEDIAT!